درباره ما


من از این شهر میرم.شهری که به ظاهر اشنا توش زیاده ولی تو درداتو تو تنهایی نمیدونی ب کب بگی؟ من از این شهر میرم .شهری که معشوق،عاشقش رو میفروشه.

پیوند روزانه

حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


فریاد های آشکارا زیر خاکستر سکوت

من از این شهر میرم.شهری که معشوق ،عاشقش رو میفروشه
در بر عه سکوت حرف ها پنهان است
موضوع: <-CategoryName->

صدای شرشر باران باز مرا ب پرواز در خیال و راز های سر ب مهر شده میخواند. سکوت سراسر همه صدا های ناگفته،ندا های سر نداده،حرفِ دل های ناگفته ک در اعماق قلبم دلنگر انداخته و خود را ب دردِ دل بدل کرده! در این سکوت٬نهان های ما نهفته است٬با هر قدم با هر صدا ب هر تپش نا منظم قلبت ک سیر زمان را برایم بی معنا میساخت!سکوت حقیقتی تلخ ک تو و من پشت آن پهلو گرفتیم! چه کسی تضمین میکند تمام انچه بر ما گذشت در این ۲۰سال زندگانیمان حقیقی است؟ چه کسی تضمین میکند تو و من در حال سپری کردن زمان در خواب زندگانی و سپری کردن دنیای مجازی خود نیستیم؟! چه کسی تضمین میکند ک این ها همه خواب نیستند؟ نکند چشم بگشایم و ببینم همه ی انچه ک بر ما گذشت یک خواب بودست! میخواهم ارزو کنم! برای تو و من٬نور سوی چشمی میخواهم ک آشکارا کند ادامه ی راه را! گوشی میخواهم ک از نگاه های هم بخوانیم انچه صدا نمیشود را ٬از نگاه هایم بشنوی صدای سکوت هایم ک سراسر صدایت میکند!:((بخوان مرا ب سوی خویش)). و زبانی ک بشکند سکوت بین ما را و در خلوت ما لب ب سخن بگشاید و در خارج از حریم من سر ب مهر شود و ب یاد آورد خاطره هایی را ک گذشت........و..........گذشت.و باز هم زبانی میخواهم ک بگذارد از آنچه ما را رنجاند از هم٬سخن بگوییم و این بند های غم را از پای یکدیگر بگشاییم!و در آغوشت ب خندیدن بر روز های سرد و سخت نبودنت بنشینم! شاید از بداقبالی من باشد ک آنچه ک میخواهم یا ب دست نمی آید یا ک همچون ماهی تازه صید شده از دست میلغزد و....... تو همچون دریایی پر از عمق پر از مکان ها و حس هایی ک کشف نکرده ام!آرام!پر از حس حمایت ولی.......دور!در عین زیبایی ات در عین آرامش ات چ سهل زیر پای های افراد خالی میشود!و باز من ب عنق سکوت و بهد زده شدن فرومیروم! طوفانی شدنت را ندیده ام گرچه گاه گاه رعد و برق زدنت را ب تماشا نشسته ام و چه جذات می غرّی! من میخواستم ب افق های دور تو بپیوندم در آن غروب کنار دریا در کنار تو و چند آشنای دیگر دست ب سوی خورشیدی ک امتداد تو بود ببرم !.آرزویم بود با فراق بال در آغوشم بکشی٬میخواستم غرق شوم درآنجا ک دریا ی وجودت با آسمان یکی میشد! سوالی از تو دارم! :هنوز هم جسارت دارم؟!هنوز هم با اندامی ظریف ب نظرت جسور می آیم؟ خودم نمیدانم!در یک جای از مسیری ک با هم پیمودیم خودم را گم کردم و چون خودم را گم کردم تو را از دست دادم!

خط خطی های: :Mobinaaa KOoshkiy@n | لينک ثابت |پنج شنبه 23 مهر 1394برچسب:,|



موضوعات
اولین دور برگردان دور خواهم زد بهانه هایی برای نوشتن می گویند دیوانه ام

لینک دوستان

ابزار وبلاگ
طلوعی از غرب
ترنم عشق
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان صدای سکوت و آدرس mobinaaa-kiyan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

فروردين 1395
آذر 1394
آبان 1394
مهر 1394
شهريور 1394
مرداد 1394


نویسنده وبلاگ :

Mobinaaa KOoshkiy@n

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 2847
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com